ŞUSKİ Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, ana isale hattında yürütülen onarım çalışmalarının devam etmesi nedeniyle 27 Haziran Cumartesi günü saat 09.00 ile 17.00 arasında ilçe genelinde su kesintisi yaşanacak.Yetkililer, arızanın en kısa sürede giderilerek suyun yeniden verilmesi için ekiplerin çalışmalarını aralıksız sürdürdüğünü belirtti.ŞUSKİ, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için kesinti öncesinde gerekli tedbirleri almaları çağrısında bulunarak, çalışmaların tamamlanmasının ardından su hizmetinin yeniden normale döneceğini bildirdi.









