Milletvekili Eyyüpoğlu, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’nı ziyaret ederek Şanlıurfa–Suruç yolu’nun iyileştirilmesi ve yürütülen çalışmaların hızlandırılmasına yönelik talepleri bir kez daha ilettiklerini ifade etti.Açıklamada, bölgenin ulaşım altyapısının güçlendirilmesinin önemine dikkat çekilerek, projenin Şanlıurfa için sağlayacağı katkılar dolayısıyla Bakan Uraloğlu’na teşekkür edildi.Eyyüpoğlu, vatandaşların beklentilerinin karşılanması adına sürecin takipçisi olacaklarını ve ilgili kurumlarla temasların sürdürüleceğini de vurguladı.
Siyaset
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 09:43
Suruç Ölüm Yolu sorunu yine bakana anlatıldı
Şanlıurfa Milletvekili Av. İbrahim Eyyüpoğlu, Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile bir görüşme gerçekleştirdiklerini belirtti. Eyyüpoğlu, Urfa–Suruç yolu’nun iyileştirilmesi ve yürütülen çalışmaların hızlandırılmasına yönelik taleplerini ilettiklerini söyledi.
Siyaset
25 Haziran 2026 - 09:43









