Viranşehir-Şanlıurfa kara yolunda 45 kilometrelik güzergahta üstyapı çalışmaları başlatıldı. Aynı kapsamda Kızıltepe-Viranşehir yolunun 40 kilometrelik bölümünde de yol yenileme ve iyileştirme çalışmaları sürüyor.Öte yandan, Ceylanpınar-Kızıltepe kara yolunun 10 kilometrelik kısmında da bu hafta itibarıyla yol yenileme çalışmalarına başlandı.Yürütülen çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte bölgedeki yol standartlarının yükseltilmesi, sürüş güvenliğinin artırılması ve ulaşımın daha konforlu hale getirilmesi hedefleniyor.Şanlıurfa’yı Mardin’e bağlayan önemli ulaşım arterlerinde gerçekleştirilen yatırımların, bölge ekonomisine ve ulaşım ağına önemli katkılar sağlaması bekleniyor.Vali Şıldak, şunları kaydetti:"Karayolları Bölge Müdürlüğümüz tarafından gerçekleştirilen yol yapım ve bakım çalışmaları devam ediyor. Viranşehir-Şanlıurfa yolunda 45 kilometrelik güzergâh ile Kızıltepe-Viranşehir yolunda
40 kilometrelik güzergahta üstyapı çalışması başlamış bulunuyor. Bu çalışmayla birlikte yol standartları iyileştirilerek ulaşımda rahatlık sağlanacak.Ceylanpınar-Kızıltepe yolunda da 10 kilometrelik güzergahta yol yenileme çalışmaları bu hafta başladı. İlimizi Mardin’e bağlayan bu iki önemli ulaşım ağında yapılacak çalışmalarla karayolu şartları daha iyi seviyeye yükseltilmiş olacak."
40 kilometrelik güzergahta üstyapı çalışması başlamış bulunuyor. Bu çalışmayla birlikte yol standartları iyileştirilerek ulaşımda rahatlık sağlanacak.Ceylanpınar-Kızıltepe yolunda da 10 kilometrelik güzergahta yol yenileme çalışmaları bu hafta başladı. İlimizi Mardin’e bağlayan bu iki önemli ulaşım ağında yapılacak çalışmalarla karayolu şartları daha iyi seviyeye yükseltilmiş olacak."









