Şanlıurfa'nın geleceğini ilgilendiren imar faaliyetlerinde gündem yaratan çıkışlarıyla bilinen Mehmet Selim Açar, TMMOB Şehir Plancıları Odası İl Temsilciliği görevinden ayrıldı.Açar, bu konuda yaptığı yazılı açıklamada, 12 yıldır büyük bir onur ve sorumlulukla yürüttüğü İl Temsilciliği görevini genç meslektaşlarına bırakma kararı aldığını bildirdi.TMMOB Şehir Plancıları Odası İl Temsilciliği görevi boyunca Şanlıurfa’nın gelişimi, korunması ve geleceğe daha güçlü taşınması adına birlikte düşünmenin, üretmenin ve dayanışma içerisinde mücadele vermenin gayreti içinde olduklarını aktaran Açar, şu değerlendirmeyi yaptı:"Yapılan her çalışmada ve elde edilen her kazanımda, Şanlıurfa’ya duyulan ortak sevginin ve sorumluluk bilincinin önemli bir payı vardı.Görevler geçicidir; esas olan şehrimize ve insanımıza hizmet etme anlayışının devam etmesidir. Bu nedenle, görevi devrettiğim meslektaşlarımın aynı azim ve kararlılıkla çalışarak Şanlıurfa’mızı daha ileri noktalara taşıyacaklarına yürekten inanıyorum. Bu noktada desteklerim her zaman kendileriyle olacaktır.İnsanın kendisini yetiştiren şehre, ülkesine ve insanlığa borcu olduğu şiarıyla, kadim şehrimizin daha yaşanabilir, daha müreffeh bir geleceğe ulaşması için gereğini hissettiğimde bu şehrin evladı olarak katkı sunmaya ve sorumluluk almaya devam edeceğim.Bu vesileyle görev sürem boyunca şehrimiz için verdiğimiz mücadeleler de varlığını hissettiren, yanımda duran, dualarıyla güç veren tüm hemşehrilerime, çalışma arkadaşlarıma, ortaklaşmamız gereken zamandan feragat eden aileme şükranlarımı sunuyor, bugüne kadar vermiş oldukları destek ve güven için teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisiyle, hepinizi saygı ve muhabbetle selamlıyorum."
Gündem
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 09:43
'Şehirci Selim'den flaş karar
'Görevi genç meslektaslarıma bırakıyorum. Ancak bu şehir adına sorumluluk almaya devam edeceğim'
Gündem
25 Haziran 2026 - 09:43








