Şanlıurfaspor'da hem Kemal Saraçoğlu hem de Hasan Avcı cephesinden peş peşe açıklamalar gelmeye devam ediyor. Olağanüstü Kongrede usülsüzlükler yapıldığı gerekçesiyle ihtiyati tedbirin talep edildiği davada Şanlıurfa 6'ıncı Asliye Hukuk Mahkemesi, somut kanıtlar olmadığını belirtip red kararı vermişti. Akşam saatlerinde bu Mahkeme kararının istinafa taşındığı bilgisi geldi. Şanlıurfaspor'dan bu konuda isim verilmeden yapılan eleştirilere Kemal Saraçoğlu'ndan yanıt geldi. 2. Mahkeme sonrasında istinaf sürecine yönelik hiçbir başvurunun olmadığı belirtilen açıklamada şöyle denildi:''Ne yazık ki, Şanlıurfaspor'un gerçek gündemi olması gereken transferler, yeni sezon planlaması ve sportif başarı yerine; sürekli mağduriyet edebiyatı, duygu sömürüsü ve algı operasyonları üzerinden gündem oluşturulmaya çalışılmaktadır.Transfer döneminin açılmasının üzerinden zaman geçmesine rağmen henüz somut bir adım atılmamışken, başarısızlığın bahanesini oluşturacak yeni algılar üretmek Şanlıurfaspor'a hiçbir fayda sağlamamaktadır. Kulübün enerjisini sahaya ve yeni sezon hazırlıklarına yönlendirmek yerine, sürekli tartışma ve polemiklerle kamuoyunu meşgul etmek doğru değildir.Şanlıurfaspor'un kaybedecek tek bir günü dahi yoktur. Sürecin gereksiz yere uzatılması, gündemin sürekli farklı yönlere çekilmesi ve gerçek sorunların üzerinin örtülmesi kulübümüze zarar vermektedir.Bu nedenle çağrımız nettir: Duygu sömürüsü yapmayı ve kamuoyunu yanıltmayı bırakın. Tüm enerjinizi transfer çalışmalarına, takımın güçlendirilmesine ve kulübün geleceğine harcayın. Şehrimizin beklentisi de, taraftarımızın talebi de budur.Bugün ihtiyaç duyulan şey mazeret değil, icraattır. Şanlıurfaspor'un geleceği algılarla değil, doğru yönetim ve güçlü transfer hamleleriyle şekillenecektir.''










