Paraguay'a 1-0 yenilerek, Dünya Kupasında üst üste ikinci yenilgisini alan ve elenen takımlar arasında yerini alan Milli takıma eleştiriler gelmeye devam ediyor.
FAZLA UÇMUŞUZ, BALON PATLADI
Eski hakemlerden Erman Toroğlu,
Milli takım için 'balon' ifadesini kullanarak,
"Teknik direktörümüz dahil, futbolcularımızla fazla uçmuşuz. Tokatı yedik. Ya adam 10 kişi kaldı daha ne istiyorsun? Abiciğim kafanızı, saçınızı ya ne bileyim kaşınızı değiştireceğinize futbolunuzu geliştirin ya. Paraguay’ın nüfusu bizim 12’de 1’imiz. Hani biz süperiz falan ya senin Türkiye’deki futbolun ne?' diye sormuştu.
TAKTİK - TEKNİK YOK, RACON KESMEK VAR
Bir tepki de
Şanlıurfaspor'un eski forvet oyuncularından Batuhan Karadeniz'den geldi. Karadeniz, millilere seslenerek, şunları kaydetti:
''Siz çoluğunuzu çocuğunuzu bırakıp cepheye mi gittiniz? Sınırda nöbet mi tutuyorsunuz? Aylık 40-50-60 bin liraya mı çalışıyorsunuz? Bir de eleştiri, seçimi biçimi arıyorsunuz kendinize! Hayırdır, siz cephede savaş mı veriyorsunuz? Eşinizi, ailenizi getirmişler, 5 yıldızlı oteller, Bodrum'da villalar, sponsorlar, milyon milyon paralar.. Afedersiniz k..nı yaprakla örten adam (Haitili oyuncular) sahada sizden daha fazla mücadele ediyor. Bu parayı onlara versen rakibin kanını içer. Bir gram taktik yok, bir gram teknik yok, racon kesmeye gelince hepsi var. Yazıklar olsun ya...''