Sıcak havanın etkisiyle doğayla iç içe vakit geçirmek isteyen Şanlıurfalılar, özellikle Fırat Nehri kıyısındaki alanlar ile yeşil bölgeleri tercih etti.Aileler piknik yaparak gün boyu hem dinlenme hem de keyifli vakit geçirme imkânı buldu.Bozova, Çatak ve Halfeti’deki mesire alanlarında oluşan yoğunluk dikkat çekerken, bazı bölgelerde araç trafiğinde de hareketlilik yaşandı.Vatandaşlar, doğa ile iç içe bir gün geçirmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.
Yaşam
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 09:59
Şanlıurfalılar mesire alanlarına akın etti
Şanlıurfa’da hafta sonunu değerlendiren vatandaşlar, Bozova, Çatak ve Halfeti ilçelerinde bulunan mesire alanlarına yoğun ilgi gösterdi.
Yaşam
22 Haziran 2026 - 09:59









