Vali Şıldak, mesajında Şanlıurfa halkının kurtuluş mücadelesinde gösterdiği kahramanlıkla tarihe destan yazdığını belirterek, Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından kente verilen "Şanlı" ünvanının büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti.Şıldak, mesajında şu ifadelere yer verdi:"Kurtuluş mücadelesinde yazdığı destanla Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından 'Şanlı' ünvanına layık görülen Şanlıurfa'mızın bu onurlu gününün yıl dönümünü kutluyorum. Vatan topraklarımız için yaptıkları mücadeleyle bize gurur duyduğumuz bir miras bırakan aziz şehitlerimizi rahmetle, kahraman gazilerimizi şükranla anıyorum."Vali Şıldak, Şanlıurfa'nın bağımsızlık mücadelesindeki eşsiz direnişinin gelecek nesillere aktarılmasının önemine dikkat çekerek, şehit ve gazilerin emaneti olan bu mirasın yaşatılmaya devam edeceğini vurguladı.
Gündem
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 15:42
Vali Şıldak'tan 'Şanlı' Ünvanının 42. yılı mesajı
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Şanlıurfa'ya "Şanlı" ünvanının verilişinin 42. yıl dönümü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Gündem
22 Haziran 2026 - 15:42









