Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi havaların ısınmasıyla birlikte toplu taşımada klima sezonunu açtı. Her yıl Mayıs ayı başında klimalar çalışmaya başlarken, bu yıl havaların serin gitmesi dikkate alındı ve o süre biraz uzatıldı.Trambüslerde klimalar çalışmaya başlarken, tüm hatlarda klimaların düğmesine 16 Mayıs'ta basılacak. YAZ DÖNEMİNE HAZIRIZUlaşım Hizmetleri Daire Başkanlığı yetkilileri, tüm otobüs klimalarının elden geçirildiğini, bunun hizmet alımı şeklinde değil de Belediye imkanlarıyla gerçekleştirildiğini bildirdi. Yaz dönemine dönük gerekli hazırlıkların yapıldığını bildiren yetkililer, okullar tatile girdikten sonra düşen yolcu sayısı göz önüne alınarak bazı araçların bakıma alınacağını bildirdiler. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Urfa Ulaşım A.Ş. 370 araçla hafta için 200 bine yakın kişiye toplu taşıma hizmeti sunuyor. Emirgan Aktarma Merkezi ile Balıklıgöl/Haleplibahçe arasında trambüsle gerçekleştirilen ring seferlerinden ise her gün 11-12 bin arasında vatandaş yararlanıyor.
Gündem
Yayınlanma: 12 Mayıs 2026 - 12:24
Toplu taşımada klima sezonu açıldı
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, havaların ısınmasını dikkate aldı; Trambüslerin için artık daha serin. Tüm hatlarda ise önümüzdeki hafta klimalar çalışmaya başlayacak
Gündem
12 Mayıs 2026 - 12:24






