Sesini duyurmak isteyen vatandaş, gümrük kapısı önünde kendisini zincirleyerek yetkililere çağrıda bulundu.
Yaşadığı mağduriyeti dile getiren vatandaş, “Biz burada alın terimizle ekmek kazanmaya çalışıyoruz. Hamallık yapıyoruz, kimseye zarar vermiyoruz. Eğer bir uygulama varsa herkese eşit şekilde uygulanmalı. Neden ayrımcılık yapılıyor? Ben sadece çocuklarıma helal ekmek götürmek istiyorum” ifadelerini kullandı.
Yetkililerden konunun yeniden değerlendirilmesini talep eden vatandaş, uygulamada adalet ve eşitlik istediğini belirtti. Olay, çevrede bulunan vatandaşların da dikkatini çekerken, birçok kişi geçim sıkıntısı yaşayan insanların sesinin duyulması gerektiğini ifade etti.







