Eyyüpoğlu, yapılan planlama doğrultusunda Şanlıurfa'ya 64 uzman hekim ve 3 tabip olmak üzere toplam 67 hekimin atanacağını belirterek, bu kadroların ilin sağlık hizmetlerine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.Yeni atamalarla birlikte sağlık hizmetlerinin daha güçlü, daha etkin ve daha kaliteli bir şekilde sunulacağını vurgulayan Eyyüpoğlu, tahsis edilen hekim kadrolarının Şanlıurfa'nın sağlık altyapısını güçlendireceğini ve vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştıracağını söyledi.Açıklamasında emeği geçenlere teşekkür eden Milletvekili Eyyüpoğlu, "Sağlık Bakanlığımız tarafından gerçekleştirilen 129. Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası kapsamında ilimize tahsis edilen 67 hekim kadrosunun Şanlıurfa'mız için önemli bir kazanım olduğuna inanıyorum. Başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Sağlık Bakanımız Sayın Kemal Memişoğlu'na ve bu sürece katkı sunan herkese Şanlıurfa'mız adına şükranlarımı sunuyorum." ifadelerini kullandı.Eyyüpoğlu, açıklamasının sonunda yeni atanan hekimlerin Şanlıurfa'ya, sağlık camiasına ve vatandaşlara hayırlı olmasını temenni ederek, sağlık alanındaki yatırımların ve güçlendirme çalışmalarının devam edeceğini belirtti.
Sağlık
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 11:01
Eyyüpoğlu: Şanlıurfa'ya 67 hekim kadrosu tahsis edildi
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili İbrahim Eyyüpoğlu, Sağlık Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen 129. Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) Kurası kapsamında Şanlıurfa'ya toplam 67 hekim kadrosu tahsis edildiğini açıkladı.
Sağlık
27 Haziran 2026 - 11:01









